miercuri, 1 aprilie 2009

Traiasca tovarasu` presedinte...

Traiasca tovarasu` presedinte... Asta spunea batrinul de 80 de ani gratiat dupa 2 luni de inchisoare intr-un gest de a opri caderea libera a jucatorului nr.1 de la cotroceni. Gratiere facuta intr-o zi predestinata unei farse (1 aprilie),parca vrind sa demonstreze ca actul de justitie este o farsa perpetuua... Marele pericol public de 80 de ani a putut sta 8 saptamini in puscarie,Popoviciu,Serban si restul de la 2 si un sfert sunt judecati in stare de libertate,nu pot sta la un loc cu alti borfasi... Un nou exemplu de "vedeta" jiji becali se da in stamba la pro tv,"sunt asuprit in tara mea,nu mi se permite sa imi fac televiziune,nu mi se da voie sa imi fac banca,cei de la DNA sunt asmutiti de cei de la Cluj"... Am o intrebare,cit a platit ipochimenul sa fie invitat la emisiune??? Si Plapcianu cel care si-a scos telefonul "Vertu" primit cadou de la parintii lui,bieti pensionari cu firme de miliarde,la licitatie tot la Maruta in emisiune dupa ce a bagat 2 fete in spital si a facut praf 2 masini. Probabil ca nu auzisera toti cei din "Bamboo" si de pe Dorobanti ce facuse... Sau a aparut un model mai nou??

Niciun comentariu: