miercuri, 10 iunie 2009

Imi place...


Imi place sa privesc rasaritul de soare pe malul marii... Imi place sa ascult cum valurile lenese se sparg de tarm... Imi place sa vad cum soarele iese din mare si sa ascult tipetele pescarusilor care se rotesc pe cer... Imi place sa stau pe un stabilopod si sa uit de toate cu toate minunatiile astea in jurul meu... Din pacate nu mai am atit timp sa fac toate astea,dar o data pe saptamina incerc sa prind rasaritul.
Dar tu,tu care citesti,care este lucrul care iti taie respiratia,lucrul care te face sa uiti de tot si toate?
Cind ti-ai facut timp sa faci ceva doar pentru sufletul tau?

4 comentarii:

Anonim spunea...

waww,e placut sa vezi rasaritul in fiecare saptamana, unii nu au ocazia asta asa des, dar e si mai placut ca macar de cateva ori pe an sa-l vezi in doi, sau chiar sa pui ceva nebunii in practica pe acel tarm de mare.E chiar placut sa auzi si pescarusii in timpul acela. Ai experimentat vreodata asta? Daca nu, pacat. Nu crezi?

chris-dude-ro spunea...

Am incercat,cu ani in urma... Au lipsit pescarusii
dar a fost superb! ;)

Anonim spunea...

Ciudat, esti sigur ca la malul marii? De acolo niciodata nu lipsesc pescarusii. :))

chris-dude-ro spunea...

Esti sigur(a)?