luni, 29 iunie 2009

Al naibii pestisor...

Badea Gheorghe,proaspat trezit de cocosh il vede in curtea lui nea Ion,vecinul lui de o viata,pe Roger Federer care pierde ghem dupa ghem si set dupa set jucind tenis cu nea Ion,reumatic cunoscut in tot satu`... Curios,il invita la o tratatie (adik un toi de tuica ca se facusera prune multe anul trecut) si il trage de limba: Auzi moshule,cum dreaq ai reusit mah sa-l bati pe frantuzu asta? (Scuze,nishte tarani,de unde sa stie ca Elvetia nu e Franta? ) Nea Ion:auzi bah? Stii balta aia de linga sat unde is numai broashte? Ieri am fost acolo si am gasit un pestisor auriu care se zvarcolea pe mal... L-am luat si aruncat inapoi si al naibii,a strigat din apa sa-mi pun o dorinta ca l-am salvat,si uite ce sa intimplat... Ziua urmatoare,nea Ion il vede pe badea Gheorghe alergat prin curte de o namila de taur... Badea Gheorghe,sare gardul la vecin si cu rasuflarea taiata ai spune:Bah,ce peste tampit,eu ai cer mult aur si uite ce mi-a dat timpitul! Nea Ion trist spune:Pai tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare in tenis?

4 comentarii:

Laura spunea...

:)) of of pestisorii astia

chris-dude-ro spunea...

Care dintre ei,cei din apa sau cei de uscat? :D
Daca a stat tot timpul in apa ai intrase apa in urechi si nu mai auzea bine...

Laura spunea...

:)))) ii trimit eu niste betisoare de urechi si poate imi indeplineste si mie 3 dorinte, dar sa fie ce vreau eu nu ce crede el

chris-dude-ro spunea...

:D :D :D